onsdag 2 oktober 2013

Jag är tillbaka!

Efter några års frånvaro från bloggeriet så har lusten och intresset kommit tillbaka. Ni som eventuellt har följt mina tidigare bloggar och uppskattat det jag har skrivit kanske kommer att bli lite besvikna då min ambition här inte kommer att vara att skriva särskilt mycket. Tanken är att jag ska lägga ut lite bilder på djur, natur, en och annan kuriositet eller bara någon bild som jag är särskilt nöjd med.

Samtliga bilder som jag lägger ut här har jag själv tagit, och om någon skulle vilja låna eller få en bild som skulle vara intressant så går det säker att ordna. Jag skulle dock uppskatta en förfrågan i så fall.

Nej, nu återstår väl inte annat än att börja gräva i bildarkivet, och att ge sig ut på nya fotograferingsturer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar